A A A K K K
людям з порушенням зору
Офіційний сайт відділу освіти, молоді та спорту Медвинської сільської ради! Ми відкриті для цікавих пропозицій, генерації нових ідей

Як вибудувати навчальний процес з травмованими дітьми?

Дата: 19.04.2022 14:15
Кількість переглядів: 29

Травматичні події накладають відбиток як на учнів і вчителів, так і на навчальний процес в цілому. Це проявляється в тому, що травмовані діти відчувають труднощі з концентрацією, увагою і поведінкою. Деякі учні можуть бути занадто тихими і замкненими, а інші - гіперактивними. У багатьох виникають проблеми з успішністю.

Як полегшити процес адаптації до навчального процесу? 
 Ось кілька рекомендацій:
на якийсь час плануйте уроки коротшими, менш інтенсивними, а домашні завдання – такими ж за змістом, але меншими за обсягом;
іноді корисно відкласти деякі уроки на початку навчального року і в дні, які можуть нагадувати про те, що трапилося (наприклад, річниця), а цей час використовувати для бесід про практичні речі, пов'язані з нормалізацією життя школи і учнів. Це допоможе знайти вихід із труднощів, що склались, і поліпшити здатність дітей справлятися з факторами, що нагадують про травму;
за можливості, щоб зрозуміти, які проблеми впливають на учня, і, таким чином, краще розуміти причини змін в його поведінці та успішності можна поспілкуватися з батьками дитини, спитати про його емоційний стан;
всі вчителі - ще й просто люди, тому, звичайно ж, відрізняються в емоційних проявах. Найважливіше - залишатися щирим. Діти дуже добре помічають, як їх вчителі справляються з травмою. 

 Тому абсолютно нормально висловлювати свої природні емоції, наприклад, смуток. Адже учням важливо зрозуміти, що відновлення можуть потребувати і діти, і дорослі - навіть якщо на це буде потрібно більше часу, ніж очікувалося.


« повернутися

Вхід для адміністратора