A A A K K K
людям з порушенням зору
Офіційний сайт відділу освіти, молоді та спорту Медвинської сільської ради! Ми відкриті для цікавих пропозицій, генерації нових ідей

Вступ до 1 класу. Порядок прийому документів.

Дата: 12.04.2022 09:04
Кількість переглядів: 226

Вступ до 1 класу 2023/2024 навчального року

Алгоритм прийому документів

1.Нормативні документи, що регулюють вступ до 1 класу

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затверджений наказом Міністерства освіти i науки України від 16 квітня 2018 року № 367, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р. за № 564/32016. 

- Дивитися порядок зарахування до Медвинського ліцею

- Дивитися порядок зарахування до Побережківської гімназії

- Дивитися порядок зарахування до Бранепільської гімназії

2. Термін початку прийому документів для вступу дитини до 1 класу на 2023/2024 н.р.

Прийом  документів для вступу дитини в перший клас   розпочинається  з 03 квітня 2023 року і буде здійснюватися за графіком, розміщеним на сайті та інформаційному стенді навчальних закладів Медвинської громади.

.3. Хто подає документи для вступу дитини до 1 класу?

Документи подаються одним з батьків дитини або їх законними представниками особисто.

 

4. Необхідні документи для зарахування до 1 класу.

Одному з батьків необхідно надати:

— посвідчення особи;

— оригінал та копію свідоцтва про  народження  дитини;

— медичну довідку форми 086-1/0;

— оригінали документів та їх копії, що підтверджують право  дитини  на  першочергове  зарахування.

 

5. Право першочергового зарахування до 1 класу

Першочергово до 1 класу зараховуються діти:

— місце проживання яких чи одного з батьків на території обслуговування закладу підтверджене документально,

— які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у СЗШ № 50

— дітьми працівників закладу

6. Документи. що підтверджують місце  проживання дитини на території обслуговування закладу.

Для підтвердження інформації про місце проживання дитини надається оригінал одного з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):

— паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;

— довідка про реєстрацію місця проживання особи (дитини або одного з її батьків чи законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 28, ст. 1108);

— довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за формою згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 81, ст. 2296; 2015 р., № 70, ст. 2312; 2016 р., № 46, ст. 1669);

— документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);

— рішення суду, яке набрало  чинності, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;

— документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами (що для цілей цього Порядку підтверджує місце проживання за умови його реєстрації відповідно до статті 158 Житлового кодексу Української РСР або нотаріального посвідчення відповідно до законодавства) чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;

— довідка про проходження служби у військовій частині (за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207);

— акт обстеження умов проживання (за формою згідно з додатком 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини” (Офіційний вісники України, 2008 р.,  № 76, ст. 2561);

— інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників.

 7. Інклюзивна освіта

Підтвердженням інформації про належність дитини до категорії осіб з особливими освітніми потребами є висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну оцінку дитини з особливими освітніми потребами.  Під час подання заяви надається оригінал відповідного документа.

8. Закріплення території обслуговування за закладом.

Згідно з частиною 2 статті 66 Закону України «Про освіту» територію обслуговування за закладами початкової та базової середньої освіти закріплюють районні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад.

Переглянути наказ

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора